RUSTIG SLAPEN

RUSTIG SLAPEN🙏🏿🙏🏿💕❤️‍🔥21 april🙏🏻🙏🏻💌😍 rustigslapen⛪🙏🏻RECHTVAARDIGHEID:Want Ik ben er niet blij over als iemand moet sterven, zegt de Heer. Heb dus spijt en verander, zodat jullie in leven zullen blijven. Ezechiël 18:32 🙏🏽🙏🏽

vrijdag 23 februari 2024

En wat heb jij

 

EN WAT HEB JIJ 

 Wie de Zoon heeft, heeft het Leven: wie de Zoon van God niet heeft, heeft het leven niet. 1 Johannes 5:12.☺ De vrouw van een hoge Engelse officier, een overtuigende Christin, reisde eens per schip van Bristol naar Cardiff. Tijdens de reis deelde ze aan de passagiers enkele Christelijke folders uit over de Zoon van God en de weg naar de hemel. Onder de passagiers was een priester die de folder afwees met de woorden - Dank u, maar ik heb mijn geloof.☺

  wathebjij 

 De vrome vrouw antwoordde vriendelijk: - En ik - ik heb Christus.☺ 

 Twee jaar later was de vrouw v an de officier weer op weg naar Cardiff. Tot haar grote verbazing was dezelfde priester als toen ook aan boord van het schip. Hij herkende haar onmiddellijk en sprak haar aan: Weet u nog dat u mij ooit een folder aanbood die ik afwees? Op mijn afwijzende woorden antwoordde u: En ik heb Christus. Ja, antwoordde de vrouw, die ontmoeting staat nog goed in mijn geheugen gegrift.☺ 

 Uw antwoord gaf me geen rust, zei de priester. De woorden achtervolgden me totdat ik, door Gods genade, in staat was om voor mezelf te zeggen: Ik heb Christus.☺

 Door het geloof had de priester nu een levende relatie met de Heere Jezus. Hij had in geloof Zijn verzoenend werk voor zichzelf aanvaard en vrede met God gevonden.☺

 ‘(...) Ik ben gekomen, opdat zij leven hebben en overvloed hebben.’Johannes 10:10. Ja, wie de Zoon van God heeft, heeft het leven. Daarom is de vraag zo belangrijk of we alleen een godsdienst hebben, of theoretische overtuigingen of uiterlijke vroomheid, of dat we Christus Zelf hebben. Zijn wij in een levende verbinding met Hem op weg naar de heerlijkheid?Bron:uwdw/Volgmij

Geen opmerkingen: