RUSTIG SLAPEN

RUSTIG SLAPEN🙏🏿🙏🏿💕❤️‍🔥21 april🙏🏻🙏🏻💌😍 rustigslapen⛪🙏🏻RECHTVAARDIGHEID:Want Ik ben er niet blij over als iemand moet sterven, zegt de Heer. Heb dus spijt en verander, zodat jullie in leven zullen blijven. Ezechiël 18:32 🙏🏽🙏🏽

dinsdag 6 februari 2024

Geloof

 

geloof 

 GELOOF 🙏🏽🙏🏽

 Waar gaat het om in het leven? Het leven draait om geloof. Geloof is niet weten en toch geven. Want geloof is afbreken van de kloof. Een kloof tussen mens en verstand. Geloven in een leven na de dood. Schept tussen hart en geest een band. Mist de rest dan in hun leven de boot?☻ 

 Neen, dat is ook weer niet waar. God heeft de mensen op aarde. Geschapen om te leven met elkaar. Hij hechtte daaraan zo veel waarde. Dat God zelfs zijn Zoon liet doden. Om eeuwig hun zonden te dragen. Hij gaf ons Zijn Tien Geboden. Maar wij hebben alleen maar vragen.☻ 

 Vragen of God echt wel bestaat. Is er wel een leven na dit leven? Of is het allemaal zinloos gepraat. Kunnen wij ons lichaam beter weggeven? Ik ga niet mee in deze gedachten. Waarom zoveel vragen oproepen. Leef je leven en ga niet wachten. Zo laat jij jouw leven wegfloepen.☻ 

 Geloven is vertrouwen op God. Hij heeft ons Zijn Zoon gegeven. Zelfs toen gaf Hij ons geen verbod. Neen, wij mochten doorgaan met leven. Vertrouw dus op God en neem aan. Dat er echt een leven is na de dood. Met Hem wil ik door het leven gaan. Zonder God voel ik mij zelfs bloot.☻ 

Klaas van Eijbergen

Geen opmerkingen: