RUSTIG SLAPEN

RUSTIG SLAPEN🙏🏿🙏🏿💕❤️‍🔥21 april🙏🏻🙏🏻💌😍 rustigslapen⛪🙏🏻RECHTVAARDIGHEID:Want Ik ben er niet blij over als iemand moet sterven, zegt de Heer. Heb dus spijt en verander, zodat jullie in leven zullen blijven. Ezechiël 18:32 🙏🏽🙏🏽

maandag 15 april 2024

Sterven en opstanding

 

stervenenopstanding 

 STERVEN EN OPSTANDING 

 ‘Ik geef de doden het leven terug,’ zei Jezus tegen haar. ‘Ik ben Zelf het leven. Wie in Mij gelooft, zal leven, zelfs als hij gestorven is. Johannes 11:25. Weer staan we stil bij het ontzaglijke lijden van onze Heere Jezus Christus. Wat heeft het Hem gekost om de zonde van de wereld te dragen? Wat is Zijn liefde groot dat Hij dit gedaan heeft voor zondige mensen. De opwekking van Lazarus is een ingrijpend gebeuren. Jezus maakt van nabij mee hoeveel verdriet en peilt de smart van de rouwenden. Jezus zet deze begrafenis om in een monument van Zijn verlossingswerk. Hij is in deze wereld gekomen om de dood te overwinnen. Allen die in Hem geloven, delen in het verlossingswerk. Ze zullen niet sterven, maar leven in eeuwigheid. Ze hebben de dood al achter zich gelaten en hebben het eeuwig leven al ontvangen. De tijdelijke dood is dan een doorgang tot het eeuwig leven. Jezus vraagt aan Martha of ze dat gelooft. Kunnen we met Martha zeggen: Ja Heere, ik geloof dat U de Christus bent, de Zoon van God, Die in de wereld komen zou?☺ 

 En ieder die leeft en in M ij gelooft, zal niet sterven in eeuwigheid. Gelooft u dat? Johannes 11:26. Bron:volharding☺ 

 Jezus heeft macht over leven en dood en zonden te vergeven. Jezus is de Schepper van het leven.

Geen opmerkingen: