RUSTIG SLAPEN

RUSTIG SLAPEN🙏🏿🙏🏿💕❤️‍🔥21 april🙏🏻🙏🏻💌😍 rustigslapen⛪🙏🏻RECHTVAARDIGHEID:Want Ik ben er niet blij over als iemand moet sterven, zegt de Heer. Heb dus spijt en verander, zodat jullie in leven zullen blijven. Ezechiël 18:32 🙏🏽🙏🏽

zaterdag 27 april 2024

Hij heeft het echt gedaan

 

HIJ HEEFT HET ECHT GEDAAN! 

 Nu vertel ik jullie, broeders, dat jullie door Jezus vergeving kunnen krijgen voor jullie ongehoorzaamheid aan God. Handelingen 13:38.☺ Een Chinese man had voor het eerst het goede nieuws van Jezus Christus gehoord. Daarna sprak hij met de zendeling.☺

  vergeving 

 Ik had nooit eerder over deze Heere Jezus gehoord, en ik weet niet Wie Hij is. Maar zei u echt dat Hij mij kan bevrijden van al mijn zonden?☺ 

 Ja, antwoordde de zendeling, dat is precies wat ik zei. Maar u kent mij helemaal niet! Ik ben een leugenaar, een gokker, een tovenaar, een echtbreker, en al twintig jaar een opiumroker. Als u mij kende, zou u nooit zoiets gezegd hebben!☺ 

 De zendeling kon alleen maar benadrukken dat wij door het verzoenend sterven van Jezus Christus aan het kruis gereinigd kunnen worden van alle zonden. God kan en zal iedereen redden die zich door Christus tot Hem wendt, en die in het geloof zijn vertrouwen op Hem stelt.☺ 

 Sprakeloos van verbazing keerde de opiumroker terug naar huis, waar hij grondig over het gehoorde nadacht. Weken gingen voorbij. Toen rende hij op een ochtend de kamer van de zendeling binnen en riep vol blijdschap uit: Nou begrijp in het. De Heere Jezus kan mij van al mijn zonden bevrijden. Hij heeft het echt gedaan!☺ 

 Geen door mensen bedachte godsdienst kan ons reinigen van onze zonden en ons van onze banden bevrijden. Zelfs de wet die door God gegeven is, kan dat niet; deze veroordeelt de zondaar alleen maar. Vergeving en bevrijding kunnen alleen bewerkt worden door Jezus Christus, de Zoon van God. Bron: Het Goede Zaad☺ 

 Het Goede Nieuws is dat alle mensen vergeving ontvangen van hun zonden.

Geen opmerkingen: